Saturday, March 17, 2012

knock~ knock~ on the screen . Hey guys. Seriously , i'm totally bored right now derr. Nothing to say . Oyaa! ada bhaa . About my school HOLIDAY . Nda juga sucks . nda juga best . :/

Before cuti excited sangat la maw cuti , but everything's change when i finished my tuition class. Haizzz~ confused sbb maw p KK tau nda. Last2 , nda jadik pigi . Teda mood suda . == jadi lah HOME ALONE . fuhh~ yes , staying at home mimang buringg . So , decided p tulung d kadai ninik Lucy . (tolong ka atau .... hoooohh~ ups ! )

Since my adi angkat c Aen , Anie aisyah taw that me tlg2 d k
dai ninik , they went there n we met . :)) excited itu adi2 angkat jumpa me . HOHO ! guudaa~ n of course my Mr.A tida tinggal. ^^ (Kamurangg nie . jumpa ramai2 bhaa kami tuu . :P )

Cuti niee pun maw abes suda . Tinggal satu hari g. fuh! bagus la. Malas maw cuti cuz SPM just around the corner derr. No more main2 . and , also i'm focusing on my driving license course . Tida lama lagi tuu , mintapuji seja me bawa keta teda lesen . Then , kana petpotpetpot oleh Mr.A , mumy .. dady ? emm, c ddy nda juga bising.. but salu bagi advices 'JANGAN DRIVING TANPA LICENSE '. But , me salu careful laa bwa keta . ngee ~ jajal baini ! xD

>>My car will be on May . :))
Semester one examination will be held on this May , so guys . I need you to pray for me k ! Wish me L.U.C.K ah ! Love you guys ! :))

So , this is the summary about my stupid holiday (mcm worst nightmare oo . O.0 ).........
Like i told you before , tida tlampau menarik , excited , tida tlmpau boringg , lame . huuuhhh~ Syukur , teda benda2 yg tida bagus blaku tem cuti niee . Alhamdulilah sihat n segala urusan belajar ngan lancar . K ! If ada story2 yg siuk , i promise that i'll write again ! daaaaa~
--- اسلامو عليكم ---

No comments:

Post a Comment

Copyright©2010-2012 .All Right Reserved by MizzYuanae Aedrez